הראשל"צ הגרש"מ עמאר סופד: "שריד לדור דעה"

אסתי פלד No Comments on הראשל"צ הגרש"מ עמאר סופד: "שריד לדור דעה"

בשיחה עם "קול חי", ספד רבה של ירושלים למרן חכם שלום הכהן זצוק"ל: "עשרות שנים הוא ישב בצל עץ החיים, לא חיפש גדולה לעצמו. העמיד עשרות ומאות ואלפי תלמידים ובהם גדולי תורה ויראה. שמו נודע בכל העולם. מרן הרב עובדיה ע"ה היה סומך עליו בכל דבר"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'הגל הפתוח' ב"קול חי" עד להלוויתו של מרן חכם שלום הכהן זצוק"ל: הראשל"צ ורבה של ירושלים, הגאון הרב שלמה משה עמאר ספד הבוקר (שני) למרן זצ"ל בשיחה עם בצלאל קאהן. "גדול כים שברנו. זה שריד לדור דעה. היה בנו של גדול המקובלים רבנו אפרים כהן ע"ה. היה חתנו של אחד משיירי כנסת הגדולה רבי מנצור בן שמעון. היה תלמידו ויד ימינו של מרן הגר"ע יוסף. אח"כ מילא את מקומו ועכשיו הלך למנוחות ואנחנו צריכים להתפלל שלא נהיה לאנחות. שלא נהיה כצאן אשר אין להם רועה".

"כל זמן שיש מנהיג הוא שומר ומכוון את הדרך", הוסיף הרב עמאר. "אין דבר יותר גדול מזה וחיסרון יותר חמור מהחיסרון הזה. משה רבינו לפני הסתלקותו הייתה לו בקשה אחת מאת ה' – ש'לא תהיה עדת ה' כצאן אשר אין להם רעה'".

הרב סיפר: "עשרות שנים הוא ישב בצל עץ החיים, לא חיפש גדולה לעצמו. העמיד עשרות ומאות ואלפי תלמידים ובהם גדולי תורה ויראה. שמו נודע בכל העולם. מרן הרב עובדיה ע"ה היה סומך עליו בכל דבר". 

עוד הוסיף וסיפר: "אני שמעתי גם ממנו (ממרן הגר"ע יוסף זיע"א) בפירוש בעניין ההנהגה, הוא אמר עליו דברים ברורים כשמש. הוא סמך עליו בשתי ידיו. גם חכם שלום היה נכנע לדבריו של מרן הגר"ע יוסף בכל כי ידע את גדולתו. כי הנה החושך יכסה ארץ. אנחנו שבורים מאוד אבל גם מלאים תקווה שהקב"ה לא עזב ולא יעזוב, כי לא יטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב. יעמיד לנו רועה נאמן בע"ה ויקרב לנו את משיח צדקנו ויאמר די לצרותינו ולחושך המכסה את העיניים".



0 תגובות